Pages

Monday, November 15, 2010

tlg ingt kn aku..

salammmm...

da besawang da blog nie..hehe..
anyway..luse, kte akan tgk lembu2 buat2 gile
ayam pun buat2 pengsan..
kambing jgn ckp laa..buat2 x sehat..
bkn ape, tu tande da smbut raye korban la tu..hehe..

salam aidil adha tuk semua..
kejap je rase kn? br ari tu rase nye smbut aidilfitri..

since exm da dkt,
so skang pack la dgn revision clss
meaning that, makin kurang la quality time ngan my parents
so, last saturday, aku lari gak la jumpe parents aku
coz alang2 nk celebrate my nephew nye graduation day ~~tadika je pun..hehehe

sunday tu aku ade clss pg,
so by 7 cmtu, aku da nk kuar la
my mum pun tanye
"raye aji blk x? selasa blk da kn?"
aku da tebayang2 keje x surut2 tu
maybe slase mlm la kot..tp, saje la nk begurau
"rabu pg ana smpai la umah..hehehe"

mak da buat muke sdh..ingt kot mak main2
td chat ngan my sis
die kate mak kck ati "ana kate rabu br nk blk..keje ape org sume da cuti.."

sumtimes..kte slalu rase keje tu penting
smpai org tue kte pun da terase yg kte da x peduli kt diorng
cube klu bf/gf ajak dating
sanggup je tgl keje tu on d spot..ye x??? hehehe...

nature zmn skang..
kte x bp sensitif ngan feelings org tue kte
coz, kte rase diorng sentiase ade..
tp kte lupe, yg diorng bley pg ble2 je dr skang
bkn mendoakan, tp mase da suntuk..
my parents 60 & 58 already..

x gune klu keje truk2
end up, kte x dpt nk share hasil usahe kte
dgn org yg slalu di belakang kte
dgn org yg slalu x pnh hampakn kte
since kck, smpaila skang..

x taula korang mcm mane
tp bg aku
mase ssh aku
mase sng aku
parents n family tu la slalu ade n support aku...
so.."TLG INGTKN AKU" if satu ari
aku jd lupe
lupe ngan jase diorng kt aku...

salam aidil adha~

2 comments:

jaja said...

tula sebab kene cari keje yg ade work life balance....kire bersyukur la family ko kat rawang je.dpt cam aku smp kat kedah..jadi pape tak ke nyesal seumur hidup???

hahaha aku penah rasa feeling ni masa aku bz dl...time tuh mmg rasa career ni sume duniawi je..camne pon family jugak yg will always be on our side...if anything happens to u, family will take care of u..not the company...

Radioact33v said...

nice reminder actually... satu hari nnt kita semua bkl ada anak... dorg pon akan buat camne kita buat skarang kan... this is life... like a wheels... ni insaf kejap je ni... jap lg kembali head banging smula! la.... huuu....