Pages

Monday, November 22, 2010

beberape ari yg agak sesak..

salam..

elok hepi2 smbut raye aidiladha
ptg khamis tu aku demam la plak..
so far..yg aku ingt..
pg tu aku cuci kete (bsh sdri ok)..pg x pg sgt la
dlm kol 11..terlebih rajin kn..
so, cuci2, then aku mem-vacum siap
adela dlm 12 lbh abs..
ddk2 jap..then trus mandi..

after solat zohor cmtu..
kpla da panas dahh..adoii..
da la bsk nye patut aku ade meeting..
mak da ckp da..xyah blk..degil..blk jugak..

kn betul..mlm tu, start dlm kol 1 pg..smpai la subuh
xleh tdo..dok la beguling2..kpla skt betul..MasyAllah..
Tuhan je yg tau..da lame x skt cmtu..
last dlu, skt truk cmtu mase nk kne denggi dlu..
coz panas truk..

last2..x pg pun meeting tu..coz aku
x larat nk bgn pun
ape lg nk drive p keje..haihhh..

dipendekkan ctr..after aku ingt sabtu tu aku da ok
aku x g clinic pun..just rest kt umah
nk kene panas pun fobia jap..haha..
kol 11 lbh cmtu..skt blk pulak..
then, short cut ~ msk blk tdo..
tp, kol 2 lbh cmtu..da start xleh tdo dah..
smpai la subuhh..
but this round, nekad, lps je solat subuh tu
x pkr ape dah
even br kol 6.30pg, aku drive trus blk rwng..
(kn da kete ~ klu skt, sure mak ayh gak yg kt cr)

smpai dlm 7 cmtu..abah tgh alter pokok2 bunge die
da tgk aku telentang kt living hall cmtu
trus die buat air milo + roti bakar..ermm..sdppp..
tp tekak x lalu abh,mampu tgk n tekan kpla jer..

abh start moto trus g beli koyok..huhuhu~ lega sket..
kol 9 cmtu, abh trus bwk g clinic..n doc suh g hospital amek darah
suspek denggi..adoi..da la ari ahad..hospital besar kl..

plg sdh..aku br je vacum kete tu..last2, aku muntah dlm kete tu..huhuhu~
sweater kesayangan ku juge..da jd tadahan muntah..hahaha..abs, mane de plastic dlm tu maa...
smpai kt hospital..aku pun amek la darah sume..

ape yg syahdu kt cni..
kte kn tau, general hospital ni..hospital kerajaan..so, majority yg dtg ni mostly org2 ssh..including me la kn..huhu..
anyway..aku pun tggu la result darah aku kjap..
mase tggu2 ni..mcm2 org aku tgk..
plg sdh..ade old couple ni..dlm 70an..jln bedua..sgt perlahan diorng jln..mcm da x lrt..tp, mck tu tarik beg roda besar smbil pegang tgn husband die..pkck tu nmpk da x larat jugak..owhhh..rase cm nk pg amek n bwk kn beg tu..tanye, mck dr mane, nk pg mane, ank mane..mcm2..skali nurse pgl msk jumpe doc..x tau y..smpai skang tekenang2..hurmm...

after da discuss ngan doc
dpt one injection, which aku rase pasni, klu skt lg kple ni,
aku nk g mintk die inject ubat tu je, coz after one hour
that pain totally gone..klu tau, dr khamis da g amek injection tu, xde la tanggung smpai ahad =)

ari ni, mc la..
dok muhasabah..
kwn2 tuk hu-ha..sng sugguh nk cr..
tp..time2 skt cmni..hurmm..
tired of making frens..
ade..ade..xde..sudah..
tringat zmn uni dlu..student life mmg sweet memory la
mase kene denggi dlu, syawal n wani la yg jage aku glr2
smpai antar aku blk rawang dgn slamat..hehehe..thanks sha n wani!
jase mu ku kenang ke akhr hayat..

long enough i guess..
hope tomorrow will b a better day..
nite..

0 comments: