Pages

Friday, September 24, 2010

tahniah & takziahh..

Br pas update Facebook.. saje tgk latest news psl kengkwn..
i think this the gud part of FB,a contribution to d society to use it as a communication channel..

Lately, aku dpt bnyk wedding invitation n x kurang jugak engagement ceremony.
especially from my batch,intake 9.. plg mengejutkan, kak long..btul2 bukak mate ttg ~klu ade jodoh, mmg x kemane, ~kte hanye merancang, tp Allah jue yg menentukan~

ingt lg ayat2 power kak long, " aku xnk kawen ngan die, aku x ready lg, aku xde feel kt die" tp, finally, "jemput dtg umah, aku akan benikah" ~ dgn org yg same, org yg die xde feel tu..hehe..Allah da atur segalanye...

x lupe gak, Debab yg akan betunang besok,dan yg akan bekawen taun dpn~ keding, abg ngah, ayin n shikin (klu ade yg x msk list ni, maknenye, mengejut gak la tu..eheee)

tahniah wat kalian, moga kekal hingga akhir hayat =)

x lupe gak pd brita2 yg menydihkan..beberape org sahabat telah pg dlu ~ al-fatihah buat mereka..moga roh mereka di tmptkn di kalangan org2 beriman

tula putaran hidup ~ hidup pasti mati..

n, life is a journey, not a destination..yg telah pg, takziah diucapkan..
wat kte yg masih hidup, ia perlu diteruskn, coz journey ni still jauh n x tau ble ending n x tau mcm mane ending kte..elok ke, teruk ke..wallahhualam..

for those who r now achieving ur dream n succsess, congrats!! mane yg blum, lets work for it!!

as for me ~msh bnyk nk aku nk try n buat, slagi ade peluang yg diberi-Nya..

moga, ari2 kte lbh baik dr smalam..insyallah.. =)

0 comments: